fredag 2 september 2011

Årets första julprylar är inhandlade!!

De hade inte fått in så mycket julsaker på Ge-kås än, men några små saker var jag ju bara tvungen att ha!! :)

Fick köpt ett kalenderljus, sex servetthållare, fina snören och rossetter, ett julljus i glas, en kokbok, servetter, pepparkakor, en super söt tomte burk att ha småsaker i, hur många julkort som helst och vinglasmarkörer med jultema. Några saker ska användas när jag ska ha min obligatoriska julfest i oktober.
Det började som en ren tillfällighet att jag skulle stå för tjejfesten den 24/10. Jag fixade glögg, peppisar och julgröt. Tog oxå fram en julduk och några ljusstakar. Sist vi träffades hade vi världens knytkalas! Då var det helt julbord med allt som hör till. Inklusive julklappsleken! :)
Jag ska snart sätta mig och göra årets inbjudningar. Detta året blir det den 22/10, så det blir "dan före dan före två månader innan dopparedan" Hi hi!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar