onsdag 26 oktober 2011

Halli hallå!!

Har varit på Ge-kås idag!
Hjälp va jultokig jag blev!!!
Fick verkligen hålla mig för att inte köpa för mycket. Vet ju att jag har halva förrådet fullt med prylar som inte får plats!
Men jag har fått shoppat en del till julswappen iallafall!!
Ska bli såå roligt att få mitt paket med min kalender!
Längtar som bara den.
Just nu väntar man ju bara på att få börja lite smått med julgardinerna iallafall..
När är det "lagligt" att börja tycker ni?
Nä, ska tjuta lite till till rosa bandet galan nu, så
TTFN (ta ta for now)
Kram Nettan

3 kommentarer:

  1. Visst blir man inspirerad och får en viss julkänsla där, vi var där för 2 veckor sedan och allt julpynt var redan framme!

    SvaraRadera
  2. Här osar det julstämning allt... härligt! Är en swappare som surfar runt och tittar på alla bloggar som är med.

    /Vida

    SvaraRadera
  3. Tur att Gekås ligger en bit ifrån en annan för ja där kan man ju lätt förköpa sig :)
    Hälsningar från en liten tomte som smyger sig runt idag

    SvaraRadera